سرکار خانم زهرا پـورمـحسن

مشاور واحد دختران آموزشگاه علمی سرمـدان و ناحیه یک رشت

 


مهندس امیرمحمود واحـدی فـر

مشاور و مدرس واحد پسران آموزشگاه علمی سرمـدان رشت

 


 

 


 

ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

سرمدان  از برگزاری آزمون های متعدد در این است که مطمئن شویم همه آن‌چه را که به دانش آموزان آموزش داده‌ایم را یاد گرفته اند. نتایج آزمون‌ها به طور مرتب در تابلو اعلانات  نصب می‌شود. ضمن آن‌که ما به این قضیه بسنده نکرده و نتایج امتحانات را به صورت کارنامه دوره ای به اطلاع اولیاء گرامی خواهد رسید.آزمون‌های سرمدان در چندین سطح برگزار می‌شود.

ادامه مطلب...

انتخاب رشته یکی از مهمترین انتخاب های هر فرد در پایه 9 به 10 و پس از پایان تحصیلات متوسطه است. همه افرادی که متقاضی ورود به آموزش عالی هستند فرآیند انتخاب رشته را تجربه خواهند کرد (مثل خود شما). این انتخاب به دلیل اهمیتی که در تعیین سرنوشت افراد بازی می کند تحت تأثیر عوامل مختلف بیرونی یعنی عوامل ناشی از تفکرات و ذهنیت خود داوطلب نسبت به مسئله انتخاب رشته است قرار دارد.

ادامه مطلب...

مهارت های زندگی عبارتند از توانایی هایی که منجر به ارتقای بهداشت روانی افراد جامعه، غنای روابط انسانی، افزایش سلامت و رفتارهای سلامتی در سطح جامعه می گردند. مهارت های زندگی هم به صورت یک راهکار ارتقای سلامت روانی-اجتماعی مبتلا به جامعه نظیر اعتیاد، خشونت های خانگی و اجتماعی و موارد مشابه قابل استفاده است به طور کلی مهارت های زندگی ابزاری قوی در دست متوالیان سلامت روانی جامعه در جهت توانمند سازی جوانان در ابعاد روانی-اجتماعی است.

ادامه مطلب...

همانطور که می دانیدآموزشگاه به عنوان یک نهاد آموزشی به دو جنبه آموزش و پرورش می پردازد و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امور پرورشی و تربیتی مورد توجه ویژه قرار گرفته و در ساحت های مختلف به آن پرداخته شده است. در حیطه پرورشی با آموزش سبک زندگی ایرانی – اسلامی و بهره جستن از فرهنگ غنی و ملی ایران زمین همراه با آموزه های دین مبین اسلام در جهت تکمیل مهارت های فردی و اجتماعی گام برمی داریم تا فرزندان این مرز و بوم پر افتخار را به ثمر بنشانیم.

ادامه مطلب...

گروه فنی آموزشگاه علمی سرمدان در صدد برگزاری دوره های تخصصی رشته مکانیک خودرو نیز بر آمد

ادامه مطلب...

 شاید استنباط شما این باشد که این آموزشگاه صرفاً آموزشی است. درس، آزمون، نکته، تست، المپیاد، کنکور، مشاوره و … در صورتی که اینها همه بسته آموزشی این آموزشگاه است. وقتی که دانش آموزان این مجموعه دانش آموزان اخلاقی و علمی می باشند، ماهم به نوبه خود وظیفه می دانیم که هر چند وقت یکبار با برگزاری اردوهای تفریحی یک یا چند روزه، خستگی آنها را از بین ببریم و نزدیکی و صمیمیت بین بچه ها و مسئولین آموزشگاه و اساتید آنها ایجاد کنیم.

اطلاعات تماس

آموزشگاه علمی پسران و دختران سَرمـَــدان رشت

آدرس: رشت ؛ بلوار شهید رجایی (رشـتیان) ؛ مابین کوچه 27 و 29 ؛ جنب آژانس البرز ؛ پلاک 371 ؛ طبقه 2

تلفن: 33524952-013 / 09106698498 

واحد پسران: امیر محمود واحدی فر 09116504176

واحد دختران: زهرا پورمحسن 09116504175    

ایمیل: sarmadan1397@gmail.com

اینستاگرام و تلگرام: @Rasht_Sarmadan

سایت: www.sarmadan.ir