b_350_0_16777215_00_images_tasavir_exam.jpg

سرمدان  از برگزاری آزمون های متعدد در این است که مطمئن شویم همه آن‌چه را که به دانش آموزان آموزش داده‌ایم را یاد گرفته اند. نتایج آزمون‌ها به طور مرتب در تابلو اعلانات  نصب می‌شود. ضمن آن‌که ما به این قضیه بسنده نکرده و نتایج امتحانات را به صورت کارنامه دوره ای به اطلاع اولیاء گرامی خواهد رسید.آزمون‌های سرمدان در چندین سطح برگزار می‌شود.



واحد آزمون

۱- آزمون‌های کلاسی: برای سنجش میزان یادگیری خرده‌مطالب فراگیری شده

۲- آزمون‌های هفتگی: برای سنجش مجموع مطالب فراگیری شده در طول یک هفته و میزان به خاطرسپاری مطالب

۳- آزمون‌های ماهانه: انتهای هر ماه اختصاص دارد به یک آزمون جامع که کلیه مباحث فراگیری شده در طول آن ماه را در بر می‌گیرد. نمرات کسب شده در این آزمون بخش مهمی از نمره مستمر کارنامه خواهد بود.

۴- آزمون‌های سراسری مرحله‌ای: برای سنجش عملکرد دانش‌آموزان مدرسه میان سایر دانش‌آموزان جامعه آماری کشور همه ساله یکی از آزمون‌های معتبر مانند قلم‌چی، مرآت و یا سنجش با فاصله‌های زمانی مناسب برگزار می‌شود. در چند سال گذشته رتبه‌های دانش‌آموزان مدرسه در این آزمون‌های جامع بسیار عالی بوده و خود یکی از منابع تزریق روحیه و اعتمادبه‌نفس به دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

بسیار دیده یا شنیده اید که عده زیادی از داوطلبان قوی با وجود آمادگی بالا در کنکور رتبه مناسبی به دست نمی آورند. آنها امتحان دهندگان خوبی نیستند و به فنون امتحان دادن تسلط ندارند. فنونی مانند حفظ تمرکز در جلسه، کنترل اضطراب، تقسیم وقت امتحان بین دروس و تست های آنها، چگونگی برخورد با سؤالات دشوار، افزایش سرعت عمل، روبه رو شدن با شک در گزینه صحیح هر سؤال، کنترل پاسخنامه و اساساً تحمل حضور در آزمون چیزی در حدود ۴ ساعت و … همه آموختنی هستند و تسلط بر آنها با شرکت در کنکورهای آزمایشی به دست می آید. به هر حال هنر امتحان دادن را باید آموخت و در این راه کنکورهای آزمایشی متعدد و متناوب به شما کمک می کنند.

 

اطلاعات تماس

آموزشگاه علمی پسران و دختران سَرمـَــدان رشت

آدرس: رشت ؛ بلوار شهید رجایی (رشـتیان) ؛ مابین کوچه 27 و 29 ؛ جنب آژانس البرز ؛ پلاک 371 ؛ طبقه 2

تلفن: 33524952-013 / 09106698498 

واحد پسران: امیر محمود واحدی فر 09116504176

واحد دختران: زهرا پورمحسن 09116504175    

ایمیل: sarmadan1397@gmail.com

اینستاگرام و تلگرام: @Rasht_Sarmadan

سایت: www.sarmadan.ir