b_350_0_16777215_00_images_tasavir_exam.jpg

در طی این سال‌هایی که به آموزش دانش‌آموزان مشغول بوده‌ایم نکته‌ای که به شدت در روندآموزش دانش‌آموزان احساس می‌شد آشنا نبودن دانش آموزان با مقوله آموزش نکته‌ای و ” تست زدن” است. که یکی از نیازهای اصلی دانش آموزان برای مواجه شدن باکنکور می باشد. معمول بر این است که در سال‌های اولیه دبیرستان دانش‌آموز فقط و فقط به درس خواندن تشریحی تشویق می‌شود و فقط در سال چهارم دبیرستان است که دانش‌آموز به تغییر نگرش به دروس خود از “مفهومی و تشریحی” به “تستی” راهنمایی، تشویق و حتی مجبور می‌شود.

اعتقاد ما بر این است فقط سال چهارم نمی‌تواند زمان مناسب و کافی برای شروع دوران نکته و تست باشد.

اساتید مجموعه نیز به همین مطلب اذعان داشتند. شکایت همیشگی اساتید حرفه‌ای کنکور این است که دانش‌آموزی را از سال سوم دبیرستان تحویل می‌گیرند که اصلاً کنکوری خواندن را بلد نیست و با مقوله نکته و تست قرابتی ندارد. به عبارتی مطالب را صرفاً تشریحی خوانده است. برای رفع این مشکل منطقی‌ترین روش این است که از همان ابتدا دانش‌آموز را علاوه بر آموزش کامل و تشریحی با مفهوم نکته و تست آشنا کنیم.

پس از همفکری‌های متعدد با مدیران آموزشی مجموعه و مشاوران و اساتید دانش‌آموزان بهترین روش را در این دیدیم که کلاس‌های نکته و تست را برای تمامی دانش‌آموزان دبیرستان یعنی از همان پایه اول دبیرستان تا پایه سوم دبیرستان در روزهای پنجشنبه برگزار بکنیم.در برقراری کلاس نکته و تست دو نکته مفید مستتر است. اول این که دانش‌آموز در هر سال تحصیلی نکته و تست مربوط به دروس همان سال را در درس اختصاصی به‌صورت کامل فرا می‌گیرند و دوم آن‌که زمانی که دانش آموز به سال چهارم می رسد، با مبحث نکته و تست بطور کامل در دروس اختصاصی پایه آشنا می باشند و در مدت زمان باقیمانده صرفاً به یادگیری مباحث تستی سال چهارم و مرور سه پایه خواهند پرداخت.

 

اطلاعات تماس

آموزشگاه علمی پسران و دختران سَرمـَــدان رشت

آدرس: رشت ؛ بلوار شهید رجایی (رشـتیان) ؛ مابین کوچه 27 و 29 ؛ جنب آژانس البرز ؛ پلاک 371 ؛ طبقه 2

تلفن: 33524952-013 / 09106698498 

واحد پسران: امیر محمود واحدی فر 09116504176

واحد دختران: زهرا پورمحسن 09116504175    

ایمیل: sarmadan1397@gmail.com

اینستاگرام و تلگرام: @Rasht_Sarmadan

سایت: www.sarmadan.ir