ه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران درباره اختیاری یا اجباری بودن حضور دانش‌آموزان در مدارس اظهار کرد: این موضوع اختیاری نیست و وزیر آموزش و پرورش هم در نشست‌ و مصاحبه با صدا‌وسیما گفت که آموزش‌ها اختیاری نیست و دانش‌آموزان باید در کلاس حاضر باشند.

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در کلاس امری ضروری است مگر اینکه مورد خاصی اتفاق بیفتد و تصمیم مستقلی در این مورد گرفته شود.

وزیر کشور بیان کرد: ممکن است در برخی مناطق به دلیل تعداد دانش‌آموزان حضور آنها سه روز در هفته یا چند شیفته باید که تشخیص آن دست آموزش و پرورش است.

 

b_350_0_16777215_00_images_1654516.jpg

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امتحانات دی ماه را به طور حضوری برگزار کردیم و گزارشی را هم درباره ابتلای دانش‌آموزان نداشتیم.

 وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش‌آموزان انجام و مقدمات حضور برای دانش‌آموزان از امتحانات دی ماه فراهم شده است همچنین اعلام کردیم دانش‌آموزان حاضر باشند.

نوری بیان کرد: اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان برداشتی است که از زبان ما دارند البته اگر جایی ظرفیت نداشته باشیم از فضای خالی شهرداری‌ها و مساجد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سامانه رصد و وزارت بهداشت هم اگر کسی ابتلا داشته باشد سریع او را رصد می‌کنند و برای پیگیری روند وضعیت بیماران اطلاع می‌دهند.

نوری یادآور شد: مدارس باز است همکاران حضور دارند و دانش آموزان هم حضور دارند و اگر دانش‌آموزی با بیماری تشخیص داده شود این روند بررسی می‌شود.

نوری گفت: اگر براساس استانداردهای ستاد کرونا ظرفیت با تعداد استاندارد همخوانی نداشته باشد و از ظرفیت‌های خالی نتوانیم استفاده کنیم یا دانش‌آموزان علائم بیماری داشته باشند دانش‌آموزان مجازی آموزش می‌بینند.

اطلاعات تماس

آموزشگاه علمی پسران و دختران سَرمـَــدان رشت

آدرس: رشت ؛ بلوار شهید رجایی (رشـتیان) ؛ مابین کوچه 27 و 29 ؛ جنب آژانس البرز ؛ پلاک 371 ؛ طبقه 2

تلفن: 33524952-013 / 09106698498 

واحد پسران: امیر محمود واحدی فر 09116504176

واحد دختران: زهرا پورمحسن 09116504175    

ایمیل: sarmadan1397@gmail.com

اینستاگرام و تلگرام: @Rasht_Sarmadan

سایت: www.sarmadan.ir