ادامه مطلب...

 
 

کلاس های تقویتی سرمدان:

 

 

مقطع ابتدایی(اول تا ششم): ریاضی - علوم - خلاقیت و...

 

متوسطه اول(7،8،9): ریاضی - علوم - عربی - ادبیات - زبان و...

 

متوسطه دوم(10،11،12) رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی:

 

- هندسه3،2،1/حسابان2،1/ریاضیات گسسته/آمار و احتمال

 

- ریاضی3،2،1/فیزیک3،2،1/شیمی3،2،1/زیست شناسی3،2،1

 

- عربـی تخصصی ، ادبیات تخصصی ، زبان ، دینی

ادامه مطلب...

در طی این سال‌هایی که به آموزش دانش‌آموزان مشغول بوده‌ایم نکته‌ای که به شدت در روندآموزش دانش‌آموزان احساس می‌شد آشنا نبودن دانش آموزان با مقوله آموزش نکته‌ای و ” تست زدن” است. که یکی از نیازهای اصلی دانش آموزان برای مواجه شدن باکنکور می باشد. معمول بر این است که در سال‌های اولیه دبیرستان دانش‌آموز فقط و فقط به درس خواندن تشریحی تشویق می‌شود و فقط در سال چهارم دبیرستان است که دانش‌آموز به تغییر نگرش به دروس خود از “مفهومی و تشریحی” به “تستی” راهنمایی، تشویق و حتی مجبور می‌شود.

ادامه مطلب...

مدیران آموزشی سرمدان و اساتید این آموزشگاه ید طولانی در زمینه آموزش‌های خاص و تخصصی به دانش‌آموزان مستعد دارند. اساساً شروع فعالیت‌های آموزشی این تیم با آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مرحله‌ اول المپیادهای کشوری بوده است.

ادامه مطلب...

در آموزشگاه سرمدان کیفیت آموزش در کلاس در سطح بالایی قرار دارد و معمولاً اساتید سؤالات آزمون های مستمر، ترم اول و پایانی را در سطح بالایی قرار می دهند که بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان از عهده ی این امتحانات برمی آیند سیستم آموزشی سرمدان به این منوال می باشد که قبل از امتحانات ترم اول و پایانی بابت برخی دروس مورد نیاز کلاس های تقویتی خارج از روال عادی برنامه کلاس ها تشکیل می دهد، دانش آموزانی که دغدغه دریافت نمره مناسب و قابل قبول در این آزمون ها دارند معمولاً با حضور اجباری در این کلاس های تقویتی قبل از امتحانات معلومات خود را به حد نصاب لازم می رسانند و موفق به کسب نمراتی می شوند که مورد تأئید واحد آموزش سرمدان می باشد.

اطلاعات تماس

آموزشگاه علمی پسران و دختران سَرمـَــدان رشت

آدرس: رشت ؛ بلوار شهید رجایی (رشـتیان) ؛ مابین کوچه 27 و 29 ؛ جنب آژانس البرز ؛ پلاک 371 ؛ طبقه 2

تلفن: 33524952-013 / 09106698498 

واحد پسران: امیر محمود واحدی فر 09116504176

واحد دختران: زهرا پورمحسن 09116504175    

ایمیل: sarmadan1397@gmail.com

اینستاگرام و تلگرام: @Rasht_Sarmadan

سایت: www.sarmadan.ir